کمپین ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند

درباره سایت

(تعاونوا علی البر والتقوی) هموطن خوبم سلام شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...) تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد . منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان. شهرستان فنوج و بخش کتیج.

کمپین ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند
بازدید : 410

کمپین ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند

چقدر سخته !!! خانواده هایی نیازمند و آبرومند در میان ما و یا در شهر و یا در کشور ما زندگی بکنند و سرویس بهداشتی مناسبی نداشته باشند. آن هم در این شرایط بحرانی اجتماعی ،اوضاع وخیم اقتصادی و...شرایط را برایشان سخت تر کرده . دوستان خوبم لحظه ای خود را جای آنها قرار بدهیم. اگه من و شما در این شرایط زندگی می کردیم  چه حس و حالی داشتیم .؟  به نظرم تحملش به جای خود ، تصورش هم  خیلی سخت 

کمپین خرید خودروی سواری
بازدید : 386

کمپین خرید خودروی سواری

 شاید ! مطرح کردن این پروژه برای شما کمی عجیب باشه ولی از آنجائیکه این خیریه به هزاران دلیل به یه وسیله نقلیه برای انجام امورات مربوط به خیریه ، همچنین جابجائی نیکوکاران جهت بازدید از مناطق محروم ، ارتباط با خانواده هایی که در دور دست زندگی می کنن ، جابجائی کالاهای مددجویان و از طرفی دیگر لزوم سفر به استانهای مجاور جهت جذب خیر و گاها انجام امورات اداری بصورت گروهی نیاز شدید و مبرم داره .

کمپین ساخت مدرسه برای مناطق محروم سیستان و بلوچستان
بازدید : 371

کمپین ساخت مدرسه برای مناطق محروم سیستان و بلوچستان

بسمه تعالی

درخت تو گر بار دانش بگيرد                  به زير آوري چرخ نيلوفري را

دانش آموزان راهنمایی دختر و پسر روستاي مدانچ از بخش کتیج  واقع در استان سيستان و بلوچستان ، بیش از 4 ساله تو یک مدرسه کوچک به صورت مختلط در دو شیفت مخالف راهنمایی و دبیرستان مشغول به تحصیل هستند و اکنون علاوه بر کمبود کلاس درس ، با کمبود شدید امکانات و تجهیزات مواجه اند.

 

کمپین احداث مجتمع آموزشی
بازدید : 420

کمپین احداث مجتمع آموزشی

ضمن سپاس از تلاش و حمایت های همه جانبه  و یشر دوستانه شما خوبان هموطن ، بخصوص  در عرصه احیای تعلیم و تربیت ، مدرسه سازی و حمایت از مناطق محروم کشور، بدینوسیله استحضار می رساند مدرسه راهنمایی و دبیرستان دخترانه کتیج با داشتن حدود 200 نفر دانش آموز شهری و حدوو 200 نفر دانش آموز روستایی فاقد ساختمان آموزشی ، خوابگاه شبانه روزی  و سایر امکانات می باشد. و اکنون در یک محیط کوچک واستیجاری در دوشیفت و در شرایطی غیر معقولانه ای مشغول به تحصیلند .  این معضل باعث ترک تحصیل بسیاری از  دانش آموزان روستایی و حتی شهری نیز گردیده است  بطوری که سالیانه بیش از 70  نفر به ناچار مجبور ترک تحصیل می شوند.

کمپین کوله پشتی مهر و همدلی
بازدید : 445

کمپین کوله پشتی مهر و همدلی

ماه مهر داره نزدیک میشه. ماهی که همه‌ی ما رو یاد اولین روزهای مدرسه و کلی خاطرات خوب بچگی می‌ندازه.
حس خوب یادگیری خوندن و نوشتن. دوستای خوب که شاید الان هم هنوز کنارمون هستن. روزایی که شاید شغل امروزمون رو هم بهش مدیونیم.

کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )
بازدید : 406

کمپین احداث زمین فوتبال ( چمن مصنوعی )


اینجانبان جمعی از ورزشکاران شهر کتیج  می باشیم که سالهای سال است بدون هیچ گونه امکانات ،  تیم های ورزشی تشکیل داده و در راستای نشاط و سلامتی جامعه قدم هایی هر چند کوچک در حد توان خود برداشته ایم. اما با این وجود درد دل هایی داریم و از مسئولین و نیکوکاران  می خواهیم صدای ما را بشنوند و حتی المقدور در برطرف کردن مشکلات ورزش شهر ما  بکوشند.

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید